آیا میتوانم بدون ثبتنام یا داشتن حساب کاربری سفارش خود را ثبت کنم؟
خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت سیب شاپس بسیار ساده میباشد.
چگونه میتوانم سفارش ثبت کنم
برای خرید از سیب شاپس پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را واردنمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال پستی به سراسر کشور 15000 تومان میباشد.
آیا بدون هزینه ارسال میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از 200 هزار تومان باشد هزینه ارسال شما رایگان خواهدبود.
آیا امکان تحویل حضوری وجود دارد؟
خیر، سیب شاپس یک فروشگاه اینترنتی میباشد و امکان تحویل حضوری به هیچ عنوان وجود ندارد.
پس از ثبت سفارش چقدر طول میکشد تا سفارش به دست من برسد؟
ارسال سفارش از طریق پست صورت میگیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص میشود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما میرسد.
آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را به صورت پرداخت در محل تسویه کنم؟
خیر در حال حاضر این امکان وجود ندارد
آیا میتوانم مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنم؟
بله، شما میتوانید از طریق درگاههای معتبر بانکی موجود در سایت سیب شاپس و با استفاده از کارتهای شبکه شتاب مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت به صورت آنلاین پرداخت نمایید.
چگونه میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش سیب شاپس تماس بگیرید، همکاران ما راهنماییها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار میدهند.
آیا امکان تغییر سفارش پس از نهاییکردن سفارش وجود دارد؟
خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبتنمایید، توجه داشته باشید سفارشهایی که در ساعات و روزهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار میگیرند.
آیا امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟
بله، شما تا 4روز پس از تحویل کالا میتوانید سفارش یا کالای خود را بازگردانید، توجه داشته باشید پس از 4 روز امکان بازگرداندن کالا وجود ندارد.
شرایط عمومی بازگشت کالا
- کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک سیب شاپس یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود.
- هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا میشود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد توجه فرمایید.
- پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط کاربر را مورد بررسی قرار میدهد در صورت صحت کالا و مشکل اعلام شده, کالا تعویض یا وجه آن عودت داده میشود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.
- بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می باشد, توجه داشته باشید هر گونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی بر عهده ی کاربر می باشد.
- روند دریافت کالای مرجوعی کاربر باید از طریق پست بسته را برای سیب شاپس ارسال نماید.
- هزینه ی بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می باشد, بر عهده ی خود کاربر می باشد.
- تعویض کالای مرجوعی تنها در صورتی امکان پذیر است که تامین کننده ی فروشنده کالا را موجود داشته باشد یا کالا در انبار مرکزی سیب شاپس موجود باشد. در غیر این صورت پس از مرجوع شدن کالا, هزینه برگشت داده می شود.
چند روز طول میکشد تا پول عودت داده شود؟
برای عودت وجه ابتدا باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنماییهای لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهدشد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهدشد.